D/K/R



DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA

IX RAZRED
24.12.2015.

Dragi učenici, naša današnja lekcija nosi naziv „Slika o sebi  i drugima“.
Vaš zadatak je da napišete kratak sastav o doživljaju samih sebe.
ODGOVORE POSLATI NA E-MAIL ADRESU:

                                                                            Nastavnica: Meida Bešić


DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA
VIII RAZRED
05.06.2015.

Dragi učenici/ce vaš zadatak je da napišete kako vi doživljavate  pojam društvo, kako pojam kultura i kako pojam  religija i to mi pošaljete na mail oscvilatk.amila@gmail.com

NASTAVNICA: Amila Babić




DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA
VII RAZRED
05.06.2015.

Zadatak: Napisati plan aktivnog i korisnog provođenja ljetnog raspusta.
             Poslati na e-mail adresu: oscvilahem.meida@gmail.com

                                                                           Nastavnica: Meida Bešić


DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA
VII RAZRED
27.05.2015.

Zadatak: Istražiti na internetu na temu „Ovisnosti o kumpjuterskim igrama“.
                 Rezultate istraživanja donijeti na čas u petak, 29.05.2015.

                                                                           Nastavnica: Meida Bešić

DRUŠTVO/KULTURA/RELIGIJA                                                                                                       (26.05.2015.)

Dragi učenici VIII1 i VIII3 zamolila bih vas da za četvrtak (28.05.) napišete referate na jednu od tema:  Anoreksija i bulimija; Kako se zaštiti od ovisnosti. Završene referate mi šaljite na mail oscvilatk.amila@gmail.com

NASTAVNICA: Amila Babić

DRUŠTVO PETI RAZRED,  5.5.2015.

DRUŠTVO PETI RAZRED

Dragi učenici, zadatak za vas ovaj put je da pročitate lekciju Gorsko - planinska područja, udzbenik, str.112, i da odgovore pripremite za četvrtak, 7.5.2015., kada ćemo imati redovan sat Društva.Ukoliko imate nekih nejasnoća , mozete postaviti pitanje na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com.

                                                                                                         Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ



DRUŠTVO / KULTURA / RELIGIJA 

VII RAZRED

05.03.2015.

Dragi učenici vaše radove koje ste dobili da uradite za ovaj petak molim da pošaljete na sljedeću e- mail adresu:


 Meida B. (nastavnica)

  * * * * * * * * * *

D/K/R - Amila Babić

VIII razred (05.03.'15.)

Dragi učenici/ce zadatke koje ste dobili prošli čas molim vas pošaljite ih na slijedeći mail oscvilatk.amila@gmail.com 

A potom u svoje sveske napišite slijedeću lekciju.

Prevencija nasilja

Nasilje (dolazi od "sila"), označava odnos između dviju strana u kojem jedna strana upotrebom ili samo prijetnjom upotrebe slie utječe na drugu stranu. 
Nasilje je svjesna okrutnost usmjerena prema drugima s ciljem sticanja moći pomoću nanošenja psihičke i/ili fizičk boli.
Najčešći oblici nasilja nad djecom su: tjelesno nasilje, emocinalno (verbalno,menatlno) zlostavljanje, seksualno zlostavljanje, ekonomsko zlostavljanje (ekploatisanje), zloupotreba uloge djeteta i zanemarivanje. Svaki od ovih oblika može se pojaviti pojedinačno ili u kombinaciji sa drugim oblikom nasilja.
Potrebno je prema nasilju postupati tako da ne treba mrziti osobu koja je sklona nasilju nego nasilje.

Vaš zadatak za slijedeći čas je da istražite jedan od oblika nasilja nad djecom i da to doneste na slijedeći čas, ali pored toga i da odgovorite na pitanje kako se ponaša osoba koja je nasilna (osobine ličnosti, karaktetistike) i osoba koja je izložena nasilju.

Molim vas da mi javite da li ste shvatili vaše zadatke, a i kada ih završite. Za sve nejasnoće obratite mi se na moj mail oscvilatk.amila@gmail.com 
   
                                         Amila B. (nastavnica)

D/K/R - Amila Babić

VIII razred (27.02.'15.)

Dragi učenici vaš zadatak je da u svoje sveske napišete definiciju stava i ponašanja.

Stav je relativno trajan odnos prema komu ili prema čemu, koji se očituje kao tendencija da se misli, osjeća i ponaša na određeni način. To je i načelo kojega se ko drži, njegovo
uvjerenje. Psihološku strukturu stava čine tri elementa: spoznajna, emotivna i akcijska. Stavovi mogu biti društveni i lični.
Ponašanje se odnosi na sve vanjske aktivne promjene, kretanja, položaje, držanja, gestikulacije i zvukove jednog čovjeka. Ponašanje može biti svjesno ili nesvjesno, prikriveno ili otoreno, voljno ili nevoljno. Ljudsko ponašanje može biti uobičajeno, neobično, prihvatljivo ili neprihvatljivo.

Sada bih zamolila slijedeće  grupe učenika da napišu svoj stav i njihovo mišljenje o ponašanju o određenim temama, pa tako će:

Nejra, Dea, Darin i Dino napisati - Stav prema djevojkama, dječacima-ponašanje 
Ivona, Tajra, Mona i Dženan napisati - Stav prema budućem školovanju-ponašanje
Stefan, Asja i Asija napisati -  Stav prema ekologiji-ponašanje
Adi, Džana i Vedran napisati - Stav prema pušenju, alkoholu-ponašanje


Pored ovoga pokušajte osmisliti neki dramski prikaz ili skeč o datim temama i na taj način da pokažete razliku između stava i ponašanja. I zamolila bih vas sve da  ove zadatke  doneste na slijedeći čas, ali i to da mi javite da li  ste razumjeli zadatke i svoje obaveze na mail oscvilatk.amila@gmail.com



Amila B. (nastavnica)


 
VII razred
27.02.2015. 
Naša današnja lekcija je "Porodično stablo". Vaš zadatak je da napravite porodično stablo vaše porodice, kao i da napišete biografiju nekog od vaših predaka. 
Nastavnica: Meida Bešić