VJERONAUKA
27.5.2015.
SEDMI RAZRED
TEMA: ŽELJETI DRUGOME ISTO ŠTO I SEBI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati priču na str.52., odgovoriti na pitanja u svesku, a odgovore na pitanja sa 54. strane (kutak za razgovor) poslati na moj e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.
Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ
OSMI RAZRED
TEMA: ŠEHERI U BOSNI I HERCEGOVINI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati tekst na str 114,115,116,117., odgovoriti na pitanja sa strane 114, u svesku, a odgovore na pitanja sa 117. strane (pitanja za razgovor) poslati na moj e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.
Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ
Vjeronauka VIII razred 06.03.2015.
Dragi učenici, nadam se da ste spremni tj. da ste se naspavali i da nećemo imati poteškoća u realizaciji današnjeg časa.
Današnja lekcija nosi naziv "PRIJEVOD KUR'ANA NA BOSANSKI JEZIK"
Vaš zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.
Ukoliko bi bilo nekih nejasnoća i pitanja možete mi se obratiti na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com
Želim vam ugodan dan!
Nastavnica Almira Hadžić - Gološ
Dragi učenici,nadam se da ste se naspavali i da ste spremne za nove radne pohode.Kao i prošle sedmice, današnji čas je opet učenje na daljinu i nadam se da vam zadatk neće biti težak.Naša današnja lekcija se nalazi u udžbeniku na strani 129. pod nazivom "ZLOUPOTREBA GOVORA"
Vaši zadaci su sljedeći:
1.Pročitati priču "Jusuf,a.s., i njegova braća" i "Šta znači zloupotreba govora"
2.Odgovoriti na pitanja iza lekcije ( na 130. strani-razgovor o kazivanju ) ( i na strani 132. -kutak za razgovor)
3.Prepisati i naučiti ajet "Zar ne vidiš kako Allah navodi primjer -lijepa riječ je kao lijepo drvo:
korijen mu je čvrsto u zemlji, a grane prema nebu; ono plod daje u svako doba koje Gospodar njegov odredi - a Allah ljudima navodi primjere da bi pouku primili.
4.Prepisati i naučiti jedan hadis
VI-1
Naziv lekcije: Uzori čovječanstvu
Cilj- Naučiti pojmu šehera i njegovim karakteristikama
27.5.2015.
SEDMI RAZRED
TEMA: ŽELJETI DRUGOME ISTO ŠTO I SEBI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati priču na str.52., odgovoriti na pitanja u svesku, a odgovore na pitanja sa 54. strane (kutak za razgovor) poslati na moj e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.
Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ
OSMI RAZRED
TEMA: ŠEHERI U BOSNI I HERCEGOVINI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati tekst na str 114,115,116,117., odgovoriti na pitanja sa strane 114, u svesku, a odgovore na pitanja sa 117. strane (pitanja za razgovor) poslati na moj e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.
Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ
Vjeronauka VIII razred 06.03.2015.
Dragi učenici, nadam se da ste spremni tj. da ste se naspavali i da nećemo imati poteškoća u realizaciji današnjeg časa.
Današnja lekcija nosi naziv "PRIJEVOD KUR'ANA NA BOSANSKI JEZIK"
Vaš zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.
Ukoliko bi bilo nekih nejasnoća i pitanja možete mi se obratiti na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com
Želim vam ugodan dan!
Nastavnica Almira Hadžić - Gološ
________________________________________
Vjeronauka VII razred 06.03. 2015.Dragi učenici,nadam se da ste se naspavali i da ste spremne za nove radne pohode.Kao i prošle sedmice, današnji čas je opet učenje na daljinu i nadam se da vam zadatk neće biti težak.Naša današnja lekcija se nalazi u udžbeniku na strani 129. pod nazivom "ZLOUPOTREBA GOVORA"
Vaši zadaci su sljedeći:
1.Pročitati priču "Jusuf,a.s., i njegova braća" i "Šta znači zloupotreba govora"
2.Odgovoriti na pitanja iza lekcije ( na 130. strani-razgovor o kazivanju ) ( i na strani 132. -kutak za razgovor)
3.Prepisati i naučiti ajet "Zar ne vidiš kako Allah navodi primjer -lijepa riječ je kao lijepo drvo:
korijen mu je čvrsto u zemlji, a grane prema nebu; ono plod daje u svako doba koje Gospodar njegov odredi - a Allah ljudima navodi primjere da bi pouku primili.
4.Prepisati i naučiti jedan hadis
ŽELIM VAM UGODAN DAN
Ukoliko imate nekih pitanja ili nejasnoća mozete mi se javiti na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com
Nastavnica Almira Hadžić - Gološ
* * * * * * * * * *
VIII-3
5.3.2015. Sarajevo nastavnik Faruk Muhić
5.3.2015. Sarajevo nastavnik Faruk Muhić
Naziv lekcije:Prijevodi
Kur 'ana na bosanskom jeziku
Cilj:shvatiti
značaj prevođenja Kur'ana; Naučiti navesti prijevodeKur'ana na bosanskom jeziku
Prijevodi Kur'ana na bosanski jezik
1936.Sarajevo, Hafiz Muhammed Pandža i
Džemaluddin Čaušević
1937.Mostar, Ali Riza Karabeg
1977.Sarajevo,Besim Korkut
1994.Bugojno,Mustafa Mlivo
1995.Sarajevo, Enes Karić
2001.Minhen,Ramo Atajić
2004. Sarajevo,Enes Duraković
Zadaci:1.pročitati lekciju u udžbeniku od33 do 37 strane
2.naučiti
nabrojati prijevode Kur'ana na bosanskom jeziku sa godinom izdanja
3.izaberite jednog od sljedeća tri prevodioca Kur'ana;Džemaludin
Čaušević, Besim Korkut
Enes
Karić, napišite njegovu kraću biografiju koju ćete naći na iternetu i pošaljite
na sljedecu e mail adresu vjer.dkr.oscvila1@gmail.com
5.3.2015. Sarajevo nastavnik Faruk Muhić
VII-3
Naziv lekcije:Iz
vrela mudrosti
Cilj: upoznati
se sa savjetimaLukmana koji su bit vjerskog življenja
Mudri Lukman je, kako navode,
imao tamne zadebljale usne, ali su između njih izlazile sve same mudrosti.
Jedna kur anska sura je nazvana imenom ovog mudrog insana, a u toj kur anskoj
suri su zabilježene neke od mudrosti koje je Lukman govorio svome sinu. Kur an
o tome govori u sljedećim ajetima:
13. Kada Lukman reče sinu svome, savjetujući ga: "O sinko moj, ne smatraj druge Allahu ravnim, mnogoboštvo je, zaista, velika nepravda."
14. Mi smo naredili čovjeku da bude poslušan roditeljima svojim...
16. O sinko moj, dobro ili zlo, teško koliko zrno gorušice, bilo u stijeni ili na nebesima ili u zemlji, Allah će na vidjelo iznijeti, jer Allah zna najskrivenije stvari, On je Sveznajući.
17. O sinko moj, obavljaj molitvu i traži da se čine dobra djela, a odvraćaj od hrđavih i strpljivo podnosi ono što te zadesi - dužnost je tako postupiti.
18. I, iz oholosti, ne okreći od ljudi lice svoje i ne idi zemljom nadmeno, jer Allah ne voli ni gordog ni hvalisavog.
19. U hodu budi odmjeren, a u govoru ne budi grlat; ta najneprijatniji glas je revanje magarca!
13. Kada Lukman reče sinu svome, savjetujući ga: "O sinko moj, ne smatraj druge Allahu ravnim, mnogoboštvo je, zaista, velika nepravda."
14. Mi smo naredili čovjeku da bude poslušan roditeljima svojim...
16. O sinko moj, dobro ili zlo, teško koliko zrno gorušice, bilo u stijeni ili na nebesima ili u zemlji, Allah će na vidjelo iznijeti, jer Allah zna najskrivenije stvari, On je Sveznajući.
17. O sinko moj, obavljaj molitvu i traži da se čine dobra djela, a odvraćaj od hrđavih i strpljivo podnosi ono što te zadesi - dužnost je tako postupiti.
18. I, iz oholosti, ne okreći od ljudi lice svoje i ne idi zemljom nadmeno, jer Allah ne voli ni gordog ni hvalisavog.
19. U hodu budi odmjeren, a u govoru ne budi grlat; ta najneprijatniji glas je revanje magarca!
Zadaci:1.pročitati
lekciju u udžbeniku od 115 do 117 strane
2.U
navedenih pet kur'anskih ajeta naglašeno je više ljudskih pozitivnih i
negativnih osobina.
Vaš
zadatak je da ih izdvojite napišete i pošaljete na sljedecu
e mail adresu vjer.dkr.oscvila1@gmail.com
Naziv lekcije: Uzori čovječanstvu
· Cilj- ·
:- Naučiti: Našim roditeljima dugujemo
zahvalnost I pokornost odmah nakon pokornosti Allahu dž.š. kako stoji u
Kur’anu.Oni nam trebaju biti uzori I za njih
činimo dove Allahu dž.š.Blagost I plemenitost je obaveza u ponašanju
prema roditeljima. Najbolji primjer savjeta
djetetu je primjer Lukmana a.s.
Divan
primjer imamo I u Lukmanu a.s. koji je svoga sina savjetovao ,želeći mudobro:
O,
sinko moj:-ne smatraj druge Allahu ravnim!
-dobro
ili zlo koliko zrno gorušice, Allah će na vidjelo iznijeti
-obavljaj
namaz I traži da se čine dobra djela, odvraćaj od rđavih I strpljivo podnosi
što te zadesi
-I
iz oholosti ne okreći lice svoje od ljudi I ne idi zemljom nadmeno, Allah ne
voli ni gordog ni hvalisavog
-u hodu
budi odmjeren, u govoru ne budi grlat, ta najneprijatniji je glas revanje
magarca!
Zadatak:Memorisati savjete mudrog Lukmana
4.5.2015. Sarajevo nastavnik Faruk Muhić
VIII 3
Naziv lekcije: Bosanski šeheri
VIII 3
Naziv lekcije: Bosanski šeheri
Kasaba je naselje koje ima muslimansko stanovništvo, džamiju u kojoj se klanja pet namaza, da ima čaršiju
i pazarni dan
Od manjih kasaba
nastaju veći gradovi –Šeheri. Građeni su obično na obali rijeke i dobro
osmišljen raspored javnih i stambenih zgrada.Poslovni dio grada(čeršija bio je
smješten u središtu dok su stambene četvrti bile podizane na okolnim
uzbrdicama. Odlike šehera su: glavna tabija(odbranbena kula),jezgro šehera(
džamije ,mezarja, turbeta , medrese,hamami),ulce(drumove ili,džade,sokaci,
sokačići i čikme) vodovodi i česme(sebilji-javne česme), sahat kule i mostovi(u
16. Stoljeću Most Mehmed paše Sokolovića napravi mimar Sinan a Stari most u Mostaru mimar Hajrudin)
Najviše šehera i
građevina je nastalo za vrijeme Sulejmana II Veličanstvenog (1520-1566)
Poznati šeheri u
turskom vaktu. Sarajevo, Banja Luka , Mostar, Foča.
Zadatak: Uraditi istraživanje o šeher- Foči i pošaljete na sljedecu
e mail adresu vjer.dkr.oscvila1@gmail.com
27.5.2015. Sarajevo nastavnik Faruk Muhić
Vjeronauka VIII razred 5.6.2015.
Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:
1.Ko su istinski graditelji dzamija?
2.Koja je svrha gradnje džamije?
3.Kakava je uloga džamije u izgradnji vejerskogi kulturnog identiteta?
Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka VII razred 5.6.2015.
Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:
1.Kako je tekao životni put Redže?
2.Gdje je sve nalazio novce?
3.Zašto se obraćao Allahu,dž.š.,pri nalaženju novca?
Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka II razred 24.12.2015
Poštovani učenici, naša današnja tema je:Posebnost Muhammeda a.s. u dječaćkom dobu
Vaš zadatak je da pročitate priču na 61..strani i odgovorite na sljedeća pitanja:
Kod koga je boravio Muhammed a.s. kada je bio mali?
Koju ženu nikada neće zaboraviti?
kako su mu se zvali roditelji?
Kako se Muhammed a.s. ponašao prema drugoj djeci?
vaše odgovore pošaljite na sljedeću e mail adresu vjer.dkr.oscvila1@gmail.com
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka I razred 24.12.2015.
Tema: Zdravo dijete
Zadatak: Sa roditeljima pročitati tekst Moje zdravlje na 32. i 33.strani udžbenika i u svesku nacrtati najomiljeniji sport.
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka
1.Izvršite
analizu, jednog dijela romana “Legenda o Ali-paši”?
2.Kakav je bio
hamal Alija?
3.Koji ljudi
imaju najviše ljudskosti i čestitosti? Zašto?
Vaš
zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.
melce.as@hotmail.com
Nastavnica:
Meliha Suljić
________________________________________________________________________________________________________
Poštovani učenici!
Današnji čas je učenje na daljinu, tako da se nadam da vam zadaci neće biti teški za usvojiti!
Kur'anska sura Al-Felek, se nalazi na ovom videu, uživajte slušajući i učeći ju!
Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail: melce.as@hotmail.com
Nastavnica: Meliha Suljić
Poštovani učenici! Današnji čas je učenje na daljinu, i nadam se da vam zadaci neće biti teški za usvojiti! Današnja tema, je Porodica sigurnost dječijeg odrastanja; Porodična okupljanja i zaduženja
4. Proširite svoje znanje, klikom na video iznad!
Nastavnica: Meliha Suljić
Vjeronauka VIII razred 5.6.2015.
Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:
1.Ko su istinski graditelji dzamija?
2.Koja je svrha gradnje džamije?
3.Kakava je uloga džamije u izgradnji vejerskogi kulturnog identiteta?
Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka VII razred 5.6.2015.
Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:
1.Kako je tekao životni put Redže?
2.Gdje je sve nalazio novce?
3.Zašto se obraćao Allahu,dž.š.,pri nalaženju novca?
Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka II razred 24.12.2015
Poštovani učenici, naša današnja tema je:Posebnost Muhammeda a.s. u dječaćkom dobu
Vaš zadatak je da pročitate priču na 61..strani i odgovorite na sljedeća pitanja:
Kod koga je boravio Muhammed a.s. kada je bio mali?
Koju ženu nikada neće zaboraviti?
kako su mu se zvali roditelji?
Kako se Muhammed a.s. ponašao prema drugoj djeci?
vaše odgovore pošaljite na sljedeću e mail adresu vjer.dkr.oscvila1@gmail.com
Vjeronauka I razred 24.12.2015.
Tema: Zdravo dijete
Zadatak: Sa roditeljima pročitati tekst Moje zdravlje na 32. i 33.strani udžbenika i u svesku nacrtati najomiljeniji sport.
Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka
Vjeronauka,
IX razred 24.12.2015.
Dragi
učenici, nadam se da ste dobro i zdravo, te, da ste spremni za sticanje
novog znanja! Današnji čas, je učenje na daljinu, i mislim da vam zadatak neće
biti težak! Naša, današnja lekcija se nalazi u udžbeniku za IX razred, na
strani 66, 67, 68 i 69., pod nazivom Čestitost i ljudskost.
Vaš zadatak je da
odgovorite na sljedeća pitanja:
1.Izvršite
analizu, jednog dijela romana “Legenda o Ali-paši”?
2.Kakav je bio
hamal Alija?
3.Koji ljudi
imaju najviše ljudskosti i čestitosti? Zašto?
Vaš
zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.
Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na
e-mail:
melce.as@hotmail.com
Nastavnica:
Meliha Suljić
________________________________________________________________________________________________________
Vjeronauka,
III razred 24.12.2015
Poštovani učenici!
Današnji čas je učenje na daljinu, tako da se nadam da vam zadaci neće biti teški za usvojiti!
Vaš zadatak, je
da pročitate suru “El-Felek”, i priču Allah
je stvorio noć koja se nalazi u udžbeniku, za III razred na str. br. 94
i 95 i odgovorite na slijedeća pitanja:
1. Šta znači
riječ Felek?
2. Koje sure
učimo prije spavanja?
3. O čemu su
razgovarali Omer i njegova majka? (str.95)
Kur'anska sura Al-Felek, se nalazi na ovom videu, uživajte slušajući i učeći ju!
Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail: melce.as@hotmail.com
Nastavnica: Meliha Suljić
____________________________________________________________________________________________________________________
Vjeronauka,
IV razred 24.12.2015
Poštovani učenici! Današnji čas je učenje na daljinu, i nadam se da vam zadaci neće biti teški za usvojiti! Današnja tema, je Porodica sigurnost dječijeg odrastanja; Porodična okupljanja i zaduženja
Vaš zadatak, se nalazi u udžbeniku za IV
razred, str.br.78 i 79, a on glasi:
1. Povodom kojih
događaja se najčešće okuplja tvoja porodica? Objasni!
2. Šta za tebe
znače, takva okupljanja?
3. Koja
zaduženja imaju tvoji članovi porodice? Koja su tvoja zaduženja!?
4. Proširite svoje znanje, klikom na video iznad!
Ukoliko,
bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail: melce.as@hotmail.com
Želim
vam mnogo uspjeha i svako dobro!
Nastavnica: Meliha Suljić
_____________________________________________________________________________________