VJERONAUKA

VJERONAUKA
27.5.2015.

SEDMI  RAZRED

TEMA: ŽELJETI DRUGOME ISTO ŠTO I SEBI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati priču na str.52., odgovoriti na pitanja u svesku, a odgovore na  pitanja sa  54. strane (kutak za razgovor) poslati na moj  e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.

                                                            Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ


OSMI RAZRED


TEMA: ŠEHERI U BOSNI I HERCEGOVINI
Poštovani učenici, zadatak za ovaj put je sljedeći:
Pročitati tekst  na str 114,115,116,117., odgovoriti na pitanja sa strane 114, u svesku, a odgovore na  pitanja sa 117. strane (pitanja  za razgovor) poslati na moj e-mail oscvilahis.almira@gmail.com.

                                                           Nastavnica : Almira Hadžić - Gološ

Vjeronauka VIII razred 06.03.2015.


Dragi učenici, nadam se da ste spremni tj. da ste se naspavali i da nećemo imati poteškoća u realizaciji današnjeg časa.

Današnja lekcija nosi naziv "PRIJEVOD KUR'ANA NA BOSANSKI JEZIK"

Vaš zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.

Ukoliko bi bilo nekih nejasnoća i pitanja možete mi se obratiti na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com

Želim vam ugodan dan!

Nastavnica Almira Hadžić - Gološ

 ________________________________________

Vjeronauka VII razred 06.03. 2015.

Dragi učenici,nadam se da ste se naspavali i da ste spremne za nove radne pohode.Kao i prošle sedmice, današnji čas je opet učenje na daljinu i nadam se da vam zadatk neće biti težak.Naša današnja lekcija se nalazi u udžbeniku na strani 129. pod nazivom "ZLOUPOTREBA GOVORA"

Vaši zadaci su  sljedeći:

1.Pročitati priču "Jusuf,a.s., i njegova braća" i "Šta znači zloupotreba govora"
2.Odgovoriti na pitanja iza lekcije ( na 130. strani-razgovor o kazivanju ) ( i na strani 132. -kutak za razgovor)
3.Prepisati i naučiti ajet "Zar ne vidiš kako Allah navodi primjer -lijepa riječ je kao lijepo drvo:
korijen mu je čvrsto u zemlji, a grane prema nebu; ono plod daje u svako doba koje Gospodar njegov odredi - a Allah ljudima navodi primjere da bi pouku primili.
4.Prepisati i naučiti jedan hadis

ŽELIM VAM UGODAN DAN 

Ukoliko imate nekih pitanja ili nejasnoća mozete mi se javiti na e-mail: oscvilahis.almira@gmail.com

Nastavnica  Almira Hadžić - Gološ

 

 
* * * * * * * * * *


VIII-3
Naziv lekcije:Prijevodi Kur 'ana na bosanskom jeziku
Cilj:shvatiti značaj prevođenja Kur'ana; Naučiti navesti prijevodeKur'ana na bosanskom jeziku
Prijevodi Kur'ana na bosanski jezik
1936.Sarajevo, Hafiz Muhammed Pandža i Džemaluddin Čaušević
1937.Mostar, Ali Riza Karabeg
1977.Sarajevo,Besim Korkut
1994.Bugojno,Mustafa Mlivo
1995.Sarajevo, Enes Karić
2001.Minhen,Ramo Atajić
2004. Sarajevo,Enes Duraković
Zadaci:1.pročitati lekciju u udžbeniku od33 do 37 strane
             2.naučiti nabrojati prijevode Kur'ana na bosanskom jeziku sa godinom izdanja
             3.izaberite jednog od sljedeća tri prevodioca Kur'ana;Džemaludin Čaušević, Besim Korkut
                Enes Karić, napišite njegovu kraću biografiju koju ćete naći na iternetu i pošaljite na sljedecu e mail adresu    vjer.dkr.oscvila1@gmail.com      

5.3.2015. Sarajevo                                                                                   nastavnik Faruk Muhić    




VII-3
Naziv lekcije:Iz vrela mudrosti
Cilj: upoznati se sa savjetimaLukmana koji su bit vjerskog življenja
Mudri Lukman je, kako navode, imao tamne zadebljale usne, ali su između njih izlazile sve same mudrosti. Jedna kur anska sura je nazvana imenom ovog mudrog insana, a u toj kur anskoj suri su zabilježene neke od mudrosti koje je Lukman govorio svome sinu. Kur an o tome govori u sljedećim ajetima:

13. Kada Lukman reče sinu svome, savjetujući ga: "O sinko moj, ne smatraj druge Allahu ravnim, mnogoboštvo je, zaista, velika nepravda."
14. Mi smo naredili čovjeku da bude poslušan roditeljima svojim...
16. O sinko moj, dobro ili zlo, teško koliko zrno gorušice, bilo u stijeni ili na nebesima ili u zemlji, Allah će na vidjelo iznijeti, jer Allah zna najskrivenije stvari, On je Sveznajući.
17. O sinko moj, obavljaj molitvu i traži da se čine dobra djela, a odvraćaj od hrđavih i strpljivo podnosi ono što te zadesi - dužnost je tako postupiti.
18. I, iz oholosti, ne okreći od ljudi lice svoje i ne idi zemljom nadmeno, jer Allah ne voli ni gordog ni hvalisavog.
19. U hodu budi odmjeren, a u govoru ne budi grlat; ta najneprijatniji glas je revanje magarca!
Zadaci:1.pročitati lekciju u udžbeniku od 115 do 117 strane
             2.U navedenih pet kur'anskih ajeta naglašeno je više ljudskih pozitivnih i negativnih osobina.
                 Vaš zadatak je da ih izdvojite napišete i pošaljete na    sljedecu   
                e mail adresu    vjer.dkr.oscvila1@gmail.com              
                
 5.3.2015. Sarajevo                                                                                nastavnik Faruk Muhić 
                            

VI-1
Naziv lekcije: Uzori čovječanstvu
·         Cilj·         :-  Naučiti: Našim roditeljima dugujemo zahvalnost I pokornost odmah nakon pokornosti Allahu dž.š. kako stoji u Kur’anu.Oni nam trebaju biti uzori I za njih  činimo dove Allahu dž.š.Blagost I plemenitost je obaveza u ponašanju prema roditeljima. Najbolji primjer savjeta  djetetu je primjer Lukmana a.s.

Divan primjer imamo I u Lukmanu a.s. koji je svoga sina savjetovao ,želeći mudobro:
O, sinko moj:-ne smatraj druge Allahu ravnim!
-dobro ili zlo koliko zrno gorušice, Allah će na vidjelo iznijeti
-obavljaj namaz I traži da se čine dobra djela, odvraćaj od rđavih I strpljivo podnosi što te zadesi
-I iz oholosti ne okreći lice svoje od ljudi I ne idi zemljom nadmeno, Allah ne voli ni gordog ni hvalisavog
-u hodu budi odmjeren, u govoru ne budi grlat, ta najneprijatniji je glas revanje magarca!
Zadatak:Memorisati savjete mudrog Lukmana

4.5.2015. Sarajevo                                                                  nastavnik Faruk Muhić


VIII 3
Naziv lekcije: Bosanski šeheri

  Cilj- Naučiti pojmu šehera i njegovim karakteristikama
Kasaba je naselje koje ima muslimansko stanovništvo, džamiju   u kojoj se klanja pet namaza, da ima čaršiju i pazarni dan 
Od manjih kasaba nastaju veći gradovi –Šeheri. Građeni su obično na obali rijeke i dobro osmišljen raspored javnih i stambenih zgrada.Poslovni dio grada(čeršija bio je smješten u središtu dok su stambene četvrti bile podizane na okolnim uzbrdicama. Odlike šehera su: glavna tabija(odbranbena kula),jezgro šehera( džamije ,mezarja, turbeta , medrese,hamami),ulce(drumove ili,džade,sokaci, sokačići i čikme) vodovodi i česme(sebilji-javne česme), sahat kule i mostovi(u 16. Stoljeću Most Mehmed paše Sokolovića napravi mimar  Sinan a Stari most u Mostaru mimar Hajrudin)
Najviše šehera i građevina je nastalo za vrijeme Sulejmana II Veličanstvenog (1520-1566)

Poznati šeheri u turskom vaktu. Sarajevo, Banja Luka , Mostar, Foča.
Zadatak: Uraditi istraživanje o šeher- Foči i pošaljete na    sljedecu   
                e mail adresu    vjer.dkr.oscvila1@gmail.com            

 27.5.2015. Sarajevo                                                                  nastavnik Faruk Muhić


Vjeronauka  VIII razred    5.6.2015.

Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:

1.Ko su istinski graditelji dzamija?
2.Koja je svrha gradnje džamije?
3.Kakava je uloga džamije u izgradnji vejerskogi kulturnog identiteta?


Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić

Vjeronauka  VII razred    5.6.2015.

Poštovani učenici, današnja tema je: Sistematizacija pređenog gradiva
Vaš zadatak je da dgovorite na sljedeća pitanja:

1.Kako je tekao životni put Redže?
2.Gdje je sve nalazio novce?
3.Zašto se obraćao Allahu,dž.š.,pri nalaženju novca?

Nastavnica: Almira Hadžić - Gološ
Nastavnik: Faruk Muhić

Vjeronauka II razred 24.12.2015
Poštovani učenici, naša današnja tema je:Posebnost Muhammeda a.s. u dječaćkom dobu
Vaš zadatak je da pročitate priču na 61..strani i odgovorite na sljedeća pitanja:
Kod koga je boravio Muhammed a.s. kada je bio mali?
Koju ženu nikada neće zaboraviti?
kako su mu se zvali roditelji?
Kako se Muhammed a.s. ponašao prema drugoj djeci?
vaše odgovore pošaljite na sljedeću e mail adresu    vjer.dkr.oscvila1@gmail.com         
                                                                                                      Nastavnik: Faruk Muhić
Vjeronauka I razred 24.12.2015.
Tema: Zdravo dijete
Zadatak: Sa roditeljima pročitati tekst Moje zdravlje na 32. i 33.strani udžbenika     i u svesku nacrtati najomiljeniji sport.
                                                                                                      Nastavnik: Faruk Muhić

Vjeronauka

Vjeronauka, IX razred     24.12.2015.


Dragi učenici, nadam se da ste dobro i zdravo, te, da ste spremni za sticanje novog znanja! Današnji čas, je učenje na daljinu, i mislim da vam zadatak neće biti težak! Naša, današnja lekcija se nalazi u udžbeniku za IX razred, na strani 66, 67, 68 i 69., pod nazivom  Čestitost i ljudskost.
Vaš zadatak je da odgovorite na sljedeća pitanja:

1.Izvršite analizu, jednog dijela romana “Legenda o Ali-paši”?

2.Kakav je bio hamal Alija?

3.Koji ljudi imaju najviše ljudskosti i čestitosti? Zašto?

Vaš zadatak je da pročitate lekciju i da da odgovorite na pitanja iza lekcije.

Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail:
 

melce.as@hotmail.com

Nastavnica: Meliha Suljić

________________________________________________________________________________________________________

Vjeronauka, III razred 24.12.2015

Poštovani učenici! 
Današnji čas je učenje na daljinu, tako da se nadam da vam zadaci neće biti teški za usvojiti!
Vaš zadatak, je da pročitate suru “El-Felek”, i priču  Allah je stvorio noć koja se nalazi u udžbeniku, za III razred na str. br. 94 i 95 i odgovorite na slijedeća pitanja:

1. Šta znači riječ Felek?
2. Koje sure učimo prije spavanja?
3. O čemu su razgovarali Omer i njegova majka? (str.95)


Kur'anska sura Al-Felek, se nalazi na ovom videu, uživajte slušajući i učeći ju!

Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail: melce.as@hotmail.com

Nastavnica: Meliha Suljić

 ____________________________________________________________________________________________________________________
Vjeronauka, IV razred 24.12.2015

Poštovani učenici! Današnji čas je učenje na daljinu, i nadam se da vam zadaci neće biti teški za usvojiti! Današnja tema, je Porodica sigurnost dječijeg odrastanja; Porodična okupljanja i zaduženja
Vaš zadatak, se nalazi u udžbeniku za IV razred, str.br.78 i 79, a on glasi:

1. Povodom kojih događaja se najčešće okuplja tvoja porodica? Objasni!
2. Šta za tebe znače, takva okupljanja?
3. Koja zaduženja imaju tvoji članovi porodice? Koja su tvoja zaduženja!? 


4. Proširite svoje znanje, klikom na video iznad!

Ukoliko, bude nejasnoća, u toku izrade ovih zadataka, možete mi se javiti na e-mail: melce.as@hotmail.com
Želim vam mnogo uspjeha i svako dobro!

Nastavnica: Meliha Suljić


_____________________________________________________________________________________